Zapraszamy do zapoznania się z pytaniami najczęściej zadawanymi przez klientów naszego sklepu. Poniżej znajdą Państwo odpowiedzi na wiele nurtujących problemów związanych z nawigacją strony, naszymi produktami oraz procesem składania zamówienia i jego realizacji.
ZAKUPY W SKLEPIE NONA-POLSKA.PL
• Jak kupować w sklepie nona-polska.pl?
• Czy muszę założyć konto w sklepie, żeby zrobić zakupy?
• Co to znaczy, że wyrażam zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie danych Nona-polska.pl?
• W jaki sposób mogę zmienić/uzupełnić dane adresowe?
• Czy zakupy w sklepie Nona-polska.pl są bezpieczne?
• Skąd otrzymam numer zamówienia?
• Jakie są możliwe sposoby płatności?
• Nie pamiętam hasła/loginu do mojego konta – jak mogę je odzyskać?
PRODUKTY I PROGRAM LOJALNOŚCIOWY
• Czy produkty oferowane w sklepie są oryginalne?
• Co to są Punkty Bonusowe (PB)?
• Czy Punkty Bonusowe mogę wymienić na konkretne produkty?
WYSYŁKA I DOSTAWA
Jak długo będę czekać na zamówiony towar?
• Czy wysyłają Państwo towar poza granice Polski?
• Co mogę zrobić, by nie ponosić kosztów wysyłki?
• Czy kilka zamówień może być wysłanych jedną przesyłką?
• Czy mogę zrezygnować z zamówienia przyjętego do realizacji?
• Czy mogę zwrócić zamówione towary?

ZAKUPY W SKLEPIE NONA-POLSKA.PL
• Jak kupować w sklepie nona-polska.pl?
Zamówienie możesz złożyć na trzy dogodne sposoby:
- poprzez stronę internetową sklepu – 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu;
- telefonicznie – 801 022 172 w godz. 10.00 – 16.00 od poniedziałaku do piątku: nasz konsultant z przyjemnością przyjmie Twoje zamówienie, odpowie na wszelkie pytania oraz pomoże w dokonaniu wyboru;
- poprzez e-mail na adres: zamowienia@nona-polska.pl W tym przypadku prosimy o podanie szczegółowych informacji: nazwa produktu, ilość zamawianego towaru, dokładne dane adresowe, forma płatności (przedpłata/płatność przy odbiorze). W przypadku uczestniczenia w programie lojalnościowym prosimy również o podanie Numeru Klienta, który jest podstawą naliczania upustów cenowych.
• Czy muszę założyć konto w sklepie, żeby zrobić zakupy?
Nie. Założenie konta w naszym sklepie jest opcjonalne i niewymagane do dokonywania zakupów. Wszyscy klienci są informowani o postępach w realizacji zamówienia. Jednakże tylko w przypadku klientów posiadających konto możliwy jest dostęp do własnego panelu administracyjnego, który umożliwia śledzenie historii zakupów, wgląd do danych adresowych oraz ich modyfikację, a co najważniejsze – zwalnia od każdorazowego, żmudnego wypełniania formularza zamówienia.
• Co to znaczy, że wyrażam zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie danych Nona-polska.pl?
Jest to formuła informująca, że dane osobowe umieszczone w bazie Nona-polska.pl są poufne oraz przetwarzane wyłącznie dla potrzeb Nona-polska.pl. Nie będą one udostępniane innym podmiotom ani osobom trzecim.
• W jaki sposób mogę zmienić/uzupełnić dane adresowe?
W każdym momencie mogą Państwo zmienić swoje dane kontaktowe. Aby tego dokonać, należy zalogować się do swojego konta w nona-polska.pl, przechodząc do zakładki “Twoje Dane” mają Państwo możliwość edycji.
W przypadku, gdy chcą Państwo zmienić dane adresowe po dokonaniu zamówienia – należy skontaktować się z przedstawicielem sklepu (telefonicznie lub mailowo). Należy jednak pamiętać, że jest to możliwe jedynie do momentu przyjęcia zamówienia do realizacji.
• Czy zakupy w sklepie Nona-polska.pl są bezpieczne?
Tak. Zarówno zakupy jak i Twoje dane są u nas bezpieczne. Używamy sprawdzonych certyfikatów i szyfrowanych połączeń.
• Skąd otrzymam numer zamówienia?
Numer zamówienia wysyłamy automatycznie na Państwa adres e-mail po złożeniu zamówienia w naszym sklepie.
• Jakie są możliwe sposoby płatności?
Akceptujemy płatności kartami kredytowymi (Visa, MasterCard, Maestro) oraz przelewami bankowymi. Obsługujemy konta PayPal w systemie DotPay. Istnieje również możliwość opłaty za pobraniem.
• Nie pamiętam hasła/loginu do mojego konta – jak mogę je odzyskać?
PRODUKTY I PROGRAM LOJALNOŚCIOWY
• Czy produkty oferowane w sklepie są oryginalne?
Tak. Oferujemy tylko produkty w 100% oryginalne, pochodzące z oficjalnej sieci sprzedaży firmy „Dr.Nona International LTD”. Każdy artykuł znajduje się w opakowaniu dostarczanym przez producenta oraz w przypadku produktów fabrycznie foliowanych – posiada dodatkowe zabezpieczenie w postaci folii.
• Co oznacza skrót PB?
Są to tzw. punkty bonusowe, które zbierają Państwo wraz z kolejnymi zakupami. Do każdego produktu w sklepie jest przypisana ich konkretna ilość. W chwili uzbierania odpowiedniej sumy punktów mogą Państwo przejść na wyższy pułap zniżkowy (np. 10% › 20%) i tym samym kupować nasze produkty jeszcze taniej!
• Czy Punkty Bonusowe mogę wymienić na konkretne produkty?
Nie. Punkty bonusowe nie mogą zostać wymienione na konkretny produkt, stanowią podstawę do promocji oraz upustów i rabatów.
WYSYŁKA I DOSTAWA
• Jak długo będę czekać na zamówiony towar?
Termin dostawy zamówionych towarów wynosi od 1 do 3 dni roboczych od momentu potwierdzenia zamówienia. Czas może się nieznacznie wydłużyć w okresach okołoświąecznych oraz w sytuacji braku zamówionego produktu na magazynie – w takim przypadku Klient zostanie poinformowany. Nona-polska.pl nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia wynikłe z winy firmy spedycyjnej.
• Czy wysyłają Państwo towar poza granice Polski?
Tak. Istnieje możliwość wysłania zamówionych produktów również za granicę. Paczka wysyłana jet wówczas za pośrednictwem Poczty Polskiej, a koszty przesyłki wynoszą 60 zł. Jeśli chcą Państwo skorzystać z tej opcji wystarczy ją zaznaczyć na formularzu zamówienia.
• Czy istnieje szansa, aby nie ponosić kosztów wysyłki?
Tak. Wystarczy dokonać jednorazowego zakupu na łączną sumę punktów bonusowych – 250 PB.
• Czy kilka zamówień może być wysłanych jedną przesyłką?
Tak. W takiej sytuacji należy skontaktować się z przedstawicielem sklepu – telefonicznie lub mailowo i podać numery zamówień, które życzą sobie Państwo otrzymać w jednej przesyłce. Połączenie zamówień zostanie potwierdzone e-mailem.
• Czy mogę zrezygnować z zamówienia przyjętego do realizacji?
Tak, każdy Klient może wycofać złożone zamówienie (telefonicznie lub mailowo) jeśli towar nie został jeszcze wysłany.
• Czy mogę zwrócić zamówiony produkt?
Tak, jeśli jego oryginalne opakowanie nie zostało zniszczone i/lub otwarte, a produkt nie był używany. Zwracamy Państwu wówczas koszt jego zakupu. Instrukcja postępowania w takim przypadku znajduje się w REGULAMINIE.