FAQ

Zapraszamy do zapoznania się z pytaniami najczęściej zadawanymi przez klientów naszego sklepu. Poniżej znajdą Państwo odpowiedzi na wiele nurtujących problemów związanych z nawigacją strony, naszymi produktami oraz procesem składania zamówienia i jego realizacji.


ZAKUPY W SKLEPIE NONA-POLSKA.PL


• Jak kupować w sklepie nona-polska.pl?

• Czy muszę założyć konto w sklepie, żeby zrobić zakupy?

• Co to znaczy, że wyrażam zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie danych Nona-polska.pl?

• W jaki sposób mogę zmienić/uzupełnić dane adresowe?

Czy zakupy w sklepie Nona-polska.pl są bezpieczne?

• Skąd otrzymam numer zamówienia?

• Jakie są możliwe sposoby płatności?

Nie pamiętam hasła/loginu do mojego konta – jak mogę je odzyskać?


PRODUKTY i PROGRAM LOJALNOŚCIOWY


• Czy produkty oferowane w sklepie są oryginalne?

Co to są Punkty Bonusowe (PB)?

• Czy Punkty Bonusowe mogę wymienić na konkretne produkty?


WYSYŁKA i DOSTAWA


• Jak długo będę czekać na zamówiony towar?

• Czy wysyłają Państwo towar poza granice Polski?

• Co mogę zrobić, by nie ponosić kosztów wysyłki?

Czy kilka zamówień może być wysłanych jedną przesyłką?

• Czy mogę zrezygnować z zamówienia przyjętego do realizacji?

• Czy mogę zwrócić zamówione towary?

 

 

 


ZAKUPY W SKLEPIE NONA-POLSKA.PL


Jak kupować w sklepie nona-polska.pl?

Zamówienie możesz złożyć na trzy dogodne sposoby:

  • poprzez stronę internetową sklepu – 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu;
  • telefonicznie - 801 022 172 w godz. 10.00 – 16.00 od poniedziałaku do piątku: nasz konsultant z przyjemnością przyjmie Twoje zamówienie, odpowie na wszelkie pytania oraz pomoże w dokonaniu wyboru;
  • poprzez e-mail na adres: zamowienia@nona-polska.pl W tym przypadku prosimy o podanie szczegółowych informacji: nazwa produktu, ilość zamawianego towaru, dokładne dane adresowe, forma płatności (przedpłata/płatność przy odbiorze). W przypadku uczestniczenia w programie lojalnościowym prosimy również o podanie Numeru Klienta, który jest podstawą naliczania upustów cenowych.

• Czy muszę założyć konto w sklepie, żeby zrobić zakupy?

Nie. Założenie konta w naszym sklepie jest opcjonalne i niewymagane do dokonywania zakupów. Wszyscy klienci są informowani o postępach w realizacji zamówienia. Jednakże tylko w przypadku klientów posiadających konto możliwy jest dostęp do własnego panelu administracyjnego, który umożliwia śledzenie historii zakupów, wgląd do danych adresowych oraz ich modyfikację, a co najważniejsze – zwalnia od każdorazowego, żmudnego wypełniania formularza zamówienia.

• Co to znaczy, że wyrażam zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie danych Nona-polska.pl?

Jest to formuła informująca, że dane osobowe umieszczone w bazie Nona-polska.pl są poufne oraz przetwarzane wyłącznie dla potrzeb Nona-polska.pl. Nie będą one udostępniane innym podmiotom ani osobom trzecim.

• W jaki sposób mogę zmienić/uzupełnić dane adresowe?

W każdym momencie mogą Państwo zmienić swoje dane kontaktowe. Aby tego dokonać, należy zalogować się do swojego konta w nona-polska.pl, przechodząc do zakładki “Twoje Dane” mają Państwo możliwość edycji.

W przypadku, gdy chcą Państwo zmienić dane adresowe po dokonaniu zamówienia – należy skontaktować się z przedstawicielem sklepu (telefonicznie lub mailowo). Należy jednak pamiętać, że jest to możliwe jedynie do momentu przyjęcia zamówienia do realizacji.

Czy zakupy w sklepie Nona-polska.pl są bezpieczne?

Tak. Zarówno zakupy jak i Twoje dane są u nas bezpieczne. Używamy sprawdzonych certyfikatów i szyfrowanych połączeń.

• Skąd otrzymam numer zamówienia?

Numer zamówienia wysyłamy automatycznie na Państwa adres e-mail po złożeniu zamówienia w naszym sklepie.

• Jakie są możliwe sposoby płatności?

Akceptujemy płatności kartami kredytowymi (Visa, MasterCard, Maestro) oraz przelewami bankowymi. Obsługujemy konta PayPal w systemie DotPay. Istnieje również możliwość opłaty za pobraniem.

Nie pamiętam hasła/loginu do mojego konta – jak mogę je odzyskać?


PRODUKTY i PROGRAM LOJALNOŚCIOWY


• Czy produkty oferowane w sklepie są oryginalne?

Tak. Oferujemy tylko produkty w 100% oryginalne, pochodzące z oficjalnej sieci sprzedaży firmy „Dr.Nona International LTD”. Każdy artykuł znajduje się w opakowaniu dostarczanym przez producenta oraz w przypadku produktów fabrycznie foliowanych – posiada dodatkowe zabezpieczenie w postaci folii.

Co oznacza skrót PB?

Są to tzw. punkty bonusowe, które zbierają Państwo wraz z kolejnymi zakupami. Do każdego produktu w sklepie jest przypisana ich konkretna ilość. W chwili uzbierania odpowiedniej sumy punktów mogą Państwo przejść na wyższy pułap zniżkowy (np. 10% › 20%) i tym samym kupować nasze produkty jeszcze taniej!

• Czy Punkty Bonusowe mogę wymienić na konkretne produkty?

Nie. Punkty bonusowe nie mogą zostać wymienione na konkretny produkt, stanowią podstawę do promocji oraz upustów i rabatów.


WYSYŁKA i DOSTAWA


• Jak długo będę czekać na zamówiony towar?

Termin dostawy zamówionych towarów wynosi od 1 do 3 dni roboczych od momentu potwierdzenia zamówienia. Czas może się nieznacznie wydłużyć w okresach okołoświąecznych oraz w sytuacji braku zamówionego produktu na magazynie – w takim przypadku Klient zostanie poinformowany. Nona-polska.pl nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia wynikłe z winy firmy spedycyjnej.

• Czy wysyłają Państwo towar poza granice Polski?

Tak. Istnieje możliwość wysłania zamówionych produktów również za granicę. Paczka wysyłana jet wówczas za pośrednictwem Poczty Polskiej, a koszty przesyłki wynoszą 60 zł. Jeśli chcą Państwo skorzystać z tej opcji wystarczy ją zaznaczyć na formularzu zamówienia.

• Czy istnieje szansa, aby nie ponosić kosztów wysyłki?

Tak. Wystarczy dokonać jednorazowego zakupu na łączną sumę punktów bonusowych – 250 PB.

Czy kilka zamówień może być wysłanych jedną przesyłką?

Tak. W takiej sytuacji należy skontaktować się z przedstawicielem sklepu – telefonicznie lub mailowo i podać numery zamówień, które życzą sobie Państwo otrzymać w jednej przesyłce. Połączenie zamówień zostanie potwierdzone e-mailem.

• Czy mogę zrezygnować z zamówienia przyjętego do realizacji?

Tak, każdy Klient może wycofać złożone zamówienie (telefonicznie lub mailowo) jeśli towar nie został jeszcze wysłany.

• Czy mogę zwrócić zamówiony produkt?

Tak, jeśli jego oryginalne opakowanie nie zostało zniszczone i/lub otwarte, a produkt nie był używany. Zwracamy Państwu wówczas koszt jego zakupu. Instrukcja postępowania w takim przypadku znajduje się w REGULAMINIE.