Uderz w cellulit dietą! Cz. 2

Ostatnie badania mogą przerażać: pomarańczowa skórka to zmora nie tylko kobiet starszych, ale także coraz częściej młodych kobiet po 25 roku życia. Jak już wspominaliśmy we wcześniejszym wpisie powstawaniu cellulitu winna jest przede wszystkim niewłaściwa dieta. Każda z pań, która zaobserwowała u siebie jakiekolwiek oznaki powinna stopniowo zacząć zmieniać swoje nawyki żywieniowe. Nie chodzi tu oczywiści o diametralną zmianę żywienia i przejście na głodówkę, ale wpojenie sobie nowych, lepszych nawyków żywieniowych. Dowiedz się jakich!

źródło zdj.: polki.pl

Pomarańczowa skórka jak już wiemy nie ma związku z otyłością i bardzo często dotyka też osoby szczupłe, dlatego też dieta cellulitowa opiera się nie tyle na zmniejszeniu ilości dziennego spożywania kalorii, a na rozsądnym zaplanowaniu posiłków i przestawieniu się na zdrowy tryb! Trzeba wiedzieć, że ważny jest przede wszystkim umiar, zdrowe produkty, a także wspieranie tego dużą ilością ruchu i ogólnie systematyczną aktywnością fizyczną.

Co jeść, a czego nie?

  • Sałata. Polub zielone listki, a po częstym jej jedzeniu zauważysz poprawę w wyglądzie skóry. Podczas ostatniego posiłku jedz zieloną sałatę, która świetnie neutralizuje tłuszcze zawarte w posiłkach.
  • Brokułowo. To kolejne zielone, jakże pyszne i zdrowe warzywo, które bez dwóch zdań powinno się znaleźć w menu osoby chcącej pozbyć się cellulitu. Brokuł dodawany do obiadu sprawi, że tkanka tłuszczowa lepiej będzie przechodzić proces spalania (wszystko za sprawą błonnika i wapnia).
  • Pij herbatki! Zieloną albo Gonseen. Obydwie korzystnie wpłyną na redukcję cellulitu. Żaden smakosz herbaty nie przejdzie obojętnie obok napoju Gonseen. Oprócz oczywiście wyśmienitych walorów smakowych, może się poszczycić cudownymi działaniami prozdrowotnymi! Co więcej wydala toksyny, szkodliwe produkty przemiany materii i tłuszcze z organizmu, dzięki czemu wspomaga odchudzanie, a tym samym redukcję cellulitu.
  • Nie jedz potraw smażonych. Najzdrowsze będą dania na parze!
  • Zrezygnuj ze ”śmieciowego jedzenia”. Definitywnie odstaw na bok wszelkiego typu fast foody i jedzenie wysokokaloryczne.
  • Ogranicz palenie i wszelkiego typu używki.
  • Kawa – 1 filiżanka dziennie wystarczy. Większa ilość może powodować powstawanie cellulitu.

Dodaj jeszcze systematyczne uprawianie sportów i do dzieła!