Odstresowywacze – zatrzymaj się na chwilę

Dzisiejsze czasy charakteryzują się wieczną pogonią za pieniądzem, karierą, sławą czy za lepszym jutrem. Żyjemy coraz szybciej, a stres stał się naszym codziennym towarzyszem. Ten chroniczny prędzej czy później da o sobie znać. O jego obecności w naszym życiu może świadczyć pogorszenie się komfortu snu oraz zmiany związane ze stanem skóry: pod wpływem stresu cera staje się poszarzała, traci koloryt, widoczne stają się wszelkie przebarwienia i pajączki oraz zaczynają pojawiać się zmarszczki. By nie dopadło nas znerwicowanie, warto czasem przystanąć i wziać głęboki oddech. W chwilowym zatrzymaniu się pomocne mogą okazać się nasze odstresowujące rady, do których lektury serdecznie zapraszamy!

 

źródło: in2it.sg

Medytacja

Wielu trenerów i doradców życia na stres poleca medytację. Jej praktykowanie jest proste i przynosi zaskakujące rezultaty. Jak zatem należy ją wykonywać?

Usiądź w wygodnej pozycji i spróbuj oczyścić umysł z myśli (możesz skoncentrować się na uspokajającym obrazie, słowie lub frazie, jeśli to pomaga). Możesz również się pomodlić – jeśli to odpowiada Twoim religijnym wierzeniom. Modlitwa, niezależnie od religii, może być bardzo skutecznym sposobem na wydostanie się myśli z własnej głowy.

Spacerem po spokój umysłu

Nawet jeśli dysponujesz jedynie pięcioma wolnymi minutami – idź na spacer! Celem jest dostanie się daleko od bezpośredniego źródła stresu i uspokojenie się  Kilka minut zgromadzi twoje myśli i to wszystko czego potrzebujesz, aby uzyskać potrzebną perspektywę.

Obejrzyj zabawny film

Bo przecież śmiejąc się do rozpuku nie możemy pozostać zdenerwowani! Obejrzyj swoją ulubioną komedię lub dobry skecz kabaretowy. Przekonasz się, że wracając do rzeczywistości poczujesz sie znacznie lepiej.

Skosztuj cudownego naparu

Jeśli czujesz się zestresowany pamiętaj, że odstresowująca moc kofeiny jest właściwie niczym więcej niż chwilowym złudzeniem. Natomiast ciepły, kojący kubek herbaty ziołowej stanowi zdecydowanie lepsze rozwiązanie. Rozsmakuj się w herbacie Gonseen Dr Nona i poczuj jej rewelacyjne działanie na cały organizm! Gonseen uspokaja i podnosi koncentrację umysłową, a także wytrzymałość fizyczną i psychiczną przy silnych obciążeniach oraz stanach stresowych. Ponadto, herbata doskonale oczyszcza cały organizm!

Weź wolne, głębokie oddechy

Kiedy jesteśmy zestresowani mamy tendencję do szybszego oddechu – bierzemy płytkie oddechy. Skoncentruj się na oddychaniu (możesz to zrobić w połączeniu z medytacją lub modlitwą).

Weź kąpiel w solach Dr Nona

Nic nie koi lepiej niż gorąca kąpiel w solach z Morza Martwego… Wszystkie z produktów zawierają olejki eteryczne, charakteryzujące się różnym działaniem na nasze ciało oraz umysł. Jeśli jesteś zmęczony, ale chcesz się pobudzić, najlepiej będzie zanurzyć się w soli Ylang Ylang; z kolei jeśli zależy Ci na wyciszeniu – bardziej odpowiednia będzie sól z dodatkiem olejku lawendy.

Gdy stres rządzi Twoim życiem

Nie pozwól mu na to! Weź wtedy preparat ziołowy, który został stworzony na bazie receptur mających tysiące lat. Ten niepowtarzalny zestaw ziół i minerałów z Morza Martwego w połączeniu z wyciągiem białkowym jest numerem jeden na Twoje dobre samopoczucie.  Yamseen działa delikatnie, jednak głęboko normalizuje funkcje układu nerwowego. Jeśli dokucza Ci stres, Yamseen Dr Nona wprowadzi Cię w oazę spokoju!

Terapia dźwiękiem

Jest jedną z preferowanych technik łagodzenia negatywnych skutków stresu. Zazwyczaj efekt terapeutyczny rewitalizuje, harmonizuje i uzdrawia na niemal każdym poziomie bytu. Terapia dźwiękiem jest prosta w praktyce, polega na słuchaniu dźwięków terapeutycznych mis dźwiękowych o specjalnie dobranej częstotliwości drgań. Poza fizjologicznymi skutkami stresu takimi jak zaciśnięte mięśnie, przyspieszone bicie serca, płytszy oddech, stres zaburza naturalny przepływ energii co powoduje blokadę dostępu do naszej energii i zmusza nas do funkcjonowania na adrenalinie. Terapia dźwiękiem uwalnia nas od nagromadzonego stresu i powoduje uzupełnienie energii niezbędnej do prawidłowego funkcjonowania.