Szkolenie Menedżerów i Dyrektorów – Kraków, marzec 2012 r.

Lider – a któż to taki? Definicji istnieje bez liku, ale my wiemy, że lider, to przede wszystkim osoba, która dba o swój rozwój, o swoją wiedzę i kompetencje, by być nie tylko dobrym w tym co robi – ale coraz lepszym! A jak to robi? Oczywiście biorąc udział w szkoleniach! Właśnie dlatego na początku marca, znów mogliśmy uczestniczyć w fantastycznym szkoleniu dla menedżerów i dyrektorów Dr. Nona! Było warto!

Spotkanie rozpoczęło się prezentacją doskonałych produktów Dr.Nona. Ich niekwestionowane zalety, wyróżniające je na tle innych, w sposób rzetelny i zrozumiały przedstawiła nam Natalia Samarec – osoba o ogromnej wiedzy i równie wielkim sercu!

Kolejny referat dotyczył narzędzi biznesowych, które potrzebne są każdemu, kto na poważnie myśli o rozwoju swojej firmy! Ten temat przedstawiła Elżbieta Kasztelaniec, która zachęciła do aktywnego udziału wszystkich uczestników szkolenia! Wspólnymi siłami wyodrębniliśmy całkiem sporą ilość takich narzędzi!Co więcej, Pani Elżbieta zwróciła szczególną uwagę na istotny aspekt JA – naszą osobowość – narzędzie, jak się okazuje kluczowe! Szczodrze i otwarcie dzieliła się również swoimi doświadczeniami, tym samym inspirując młodszych adeptów do działania. Przesłanie tego wystąpienia, to:  bierz los we własne ręce i bądź aktywny! Wtedy wykorzystasz wszystkie możliwości jakie niesie Ci firma. A dzięki nowoczesnym rozwiązaniom – jest ich coraz więcej!

Jednym z takich rozwiązań jest Internet – wspaniałe narzędzie, dzięki któremu praktycznie cały świat stoi przed nami otworem – pozwala nam nie tylko pozostawać w kontakcie z przyjaciółmi i znajomymi, nie tylko ciekawie spędzać wolny czas i w kilka sekund przenosić się – choćby wirtualnie – w najdalsze zakątki planety, ale przede wszystkim otwiera nowe możliwości. Wystarczy tylko kliknąć myszką!  To rewelacyjne i potężne narzędzie marketingowe, które – gdy wykorzystywane świadomie – pomoże nam wznieść się  na wyżyny! I nie potrzeba tu żadnej tajnej wiedzy i wysublimowanych technik – o tym właśnie mówiła na szkoleniu Agata Cantini-Lipińska.

Jednakże nawet w przypadku świata wirtualnego, internetowego – podstawą naszego działania muszą być stabilne i ciepłe kontakty międzyludzkie – to temat wystąpienia Lidii Kamisińskiej. Prowadząca podzieliła się z uczestnikami swoją olbrzymią wiedzą i bogatym doświadczeniem w tej dziedzinie.

To szkolenie nie byłoby pełne, gdyby w nie poruszono na nim tematu efektywnej sprzedaży – który, nie kłamiąc, jest fundamentem działania w każdym biznesie, a nawet w naszym codziennym życiu. W końcu każdego dnia oferujemy nie tylko określone produkty, ale przede wszystkim posiadaną wiedzę, umiejętności, czy wypracowany wizerunek. Jednak sprzedaż sprzedaży nierówna – co innego mamy na myśli kiedy mówimy o sprzedaży bezpośredniej, a zupełnie coś innego kiedy pojęcie to przeniesiemy na niwę marketingu sieciowego – i tę właśnie różnicę świetnie zdefiniowała w swoim wystąpieniu kolejna referentka – Iwona Ćwiertnia. A jeśli już jesteśmy przy marketingu sieciowym – czymże byłby bez odpowiedniego planu marketingowego? Kompania Dr. Nona opracowała taki plan – a jego zalety i możliwości fantastycznie przedstawiła Elżbieta Gaweł.

To fantastyczne szkolenie nie miałoby racji bytu, gdyby nie zaangażowanie i organizatorski kunszt Pawła Samarca – Złotego Dyrektora Dr. Nona, który podjął się nie tylko jego przygotowania, ale również poprowadził je i czuwał nad prawidłowym przebiegiem! Dziękujemy!

Wszystkie tematy prezentowane w trakcie szkolenia przedstawione zostały wyczerpująco, bardzo zrozumiale i jak najbardziej rzetelnie – dzięki zaangażowaniu i ogromnej wiedzy prowadzących każdy uczestnik mógł wynieść z tego spotkania coś dla siebie! Bo to właśnie klucz do sukcesu – wiedzę teoretyczną móc i potrafić zastosować w praktyce! Oby więcej takich spotkań!

Dodaj komentarz